Join this site add me
DoFollow Blog
http://cyber-programming.blogspot.com/ RUVAchanese

Saya Suka Makan Durian


Yapp...Bau durian wangi ke busuk? Hmm tak kesah la tapi bagi saya wangi je.haha. ni nak cite skit pasal durian di kampung saya dkt batu kurau. durian batu kurau ni orang kate yg paling sedaap btul ke? penah skali kluar dkt TV3 rancangan Majalah 3 mengenai durian di Batu kurau ni masa tahun 2010. agak popular jugak durian di kampung saya ni ye..hehe. hari tu saya balik kampung sbb sna tgh musim durian. kawan saya Fazmi dengan Mad pun ikut pegi kampung saya sebab diorang bosan duk bandar ni..HaHa! smue orang suka suasana kampung kan? itu la kampung lg best daripada bandar.

Anda sedang membaca artikel tentang Saya Suka Makan Durian dan anda bisa menemukan artikel Saya Suka Makan Durian ini dengan url https://inf0kit4.blogspot.com/2012/12/saya-suka-makan-durian.html,anda boleh menyebar luaskannya atau mengcopy paste-nya jika artikel Saya Suka Makan Durian ini sangat bermanfaat bagi teman-teman anda,namun jangan lupa untuk meletakkan link Saya Suka Makan Durian sebagai sumbernya.
Ditulis oleh Unknown - Sunday 9 December 2012 - 06:09

Belum ada komentar untuk "Saya Suka Makan Durian"

Post a Comment

Tidak boleh mengekeluarkan kata-kata kesat.
Dilarang melakukan SPAM!
Sila komen mengenai artikal yang diberikan.
Tolong jangan buat bising disini.*gurau je..haha*

Followers

Tentang Aku

gtw
Megat Najmuddin
hai saya adalah remaja yang masih duduk dibangku sekolah menengah di seksyen 19 Shah Alam Selangor, saya suka pada dunia cyber sejak 2009 lg dan mencuba sesuatu yang bru yg tak pernah sy buat. (✗_✘)".

selengkapnya╮(•˘︿ ˘•)╭
Gunakan google chrome untuk tampilan maksimal